לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    חוות דעת מומחה לליקויי בניה

    חוות דעת מומחה לליקויי בניה ע"י הנדסאי בניין

    כל אדם רוצה לדעת שהמבנה בו הוא מתגורר או שוהה ברוב שעות היום הוא תקין ועומד בכל ההנחיות המקצועיות ובכל תקני הבניה הרשמיים המחייבים. כאשר מתכננים לעבור דירה או לרכוש נכס לכל סיבה, רצוי לשכור שירותים מקצועיים ולקבל חוות דעת מומחה לליקויי בניה וכך לדעת בדיוק מה מצב הנכס טרם הרכישה או המעבר. מומחה מקצועי ומנוסה בעל רקע הנדסי בתחום הבניין יידע בדיוק מה ואיך לבדוק על מנת לתת שקט נפשי למי שמתלבט בנוגע לדירה וכמובן להציע את דרך ההתנהלות המתאימה והנכונה ביותר על פי הממצאים.

    מה כוללת חוות דעת מומחה לליקויי בניה?

    כאשר יגיע המומחה המוסמך והמנוסה, בעל רקע הנדסי, אל הדירה – לאור כישוריו, והכלים שברשותו, יוכל המומחה לבחון היטב ולעומק את המצב הכללי של הדירה. בדק הבית נוגע בנושאים חשובים ומגוונים כמו הריצוף, חיפויי הקרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן, ועוד. חוות דעת מומחה לליקויי בניה תכלול את כל הממצאים שהוא יגלה ואת ההמלצות שלו איך הכי כדאי להתנהל – האם מדובר בממצאים שדורשים תיקון או טיפול מיידיים, או שמא מדובר בבלאי טבעי ואיטי שאפשר להמשיך להתנהל איתו גם כך וללא שום התייחסות. עבור לא מעט אנשים, חוות הדעת המקצועית תהיה קריטית בקבלת החלטות.

    הפופולריות של בדק בית

    בעבר, בדק בית היה פחות פופולרי ובאזורים מסוימים בקושי מוכר, אך כיום הנושא נחשב לגדר חובה לביצוע בעת רכישת נכס. חוות דעת מומחה לליקויי בניה יכולה לאתר את כל התקלות והליקויים שנמצאים בדירה, כולל אלו שעלולים לגרום לנזק במועד מאוחר יותר. לכן, שירות זה הוא חשוב עבור קבלת החלטות, התנהלות משפטית מול הקבלן או בעל הדירה וכמובן, על מנת להבטיח את בטיחות הדיירים ושוהי המבנה.

    אל תוותרו על עבודה עם מומחים מוסמכים בתחום – דורון  סטרוד הוא הנדסאי בניין מנוסה וותיק בתחומי הבניה והוא מציע שירותי בדק בית לכל סוגי המבנים, עם מקצועיות בלתי מתפשרת וחוות דעת שתסייע לכל אחד לקבל החלטה.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      שירותים נוספים

      בדק בית במרכז

      בדיקת בדק בית במרכז מי שעומד לעבור דירה, קונה דירה חדשה מקבלן או שעוברת לידיו דירה יד שנייה,...

      קרא עוד
      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן