לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    חברת פיקוח בניה

    חברת פיקוח בניה מבצעת בדק בית לבתים שבנייתם הסתיימה. הוא חשוב לגילוי ליקויים לפני הכניסה למגורים. ממצאי הבדיקות נכתבות בדו"ח מפורט המוגש למזמינים. הבודק הינו בעל הסמכה רשמית לפעילותו. דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה העוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

    חברת פיקוח בניה – יעילה ומסודרת

    חברת פיקוח בניה פועלת ביעילות רבה ומבצעת את הבדיקות בתהליך מסודר. היא נפגשת עם הלקוח ולומדת על חשדותיו לליקויים אותם הוא רואה בעיניים. עם זאת הבדיקות כוללות גם ליקויים אותם לא ניתן לראות ממבט ראשון ולשם כך עושים שימוש גם במכשור מיוחד. הבדיקה הראשונית נעשית לאימות המצב בשטח מול התוכניות. הכוונה היא לבדוק אם השטח שנבנה בפועל, אכן, תואם לתוכניות. החשש הוא שהוא קטן מדי או שקיימות חריגות בניה וכדומה. הבדיקות האחרות כוללות, בין היתר, מערכות אינסטלציה וביוב, נזילות, איטום, ריצוף, סדקים, עבודות טיח ונגרות, חשמל, דלתות, אלומיניום ועוד. במידת הצורך תצורפנה תמונות. הבדיקה נעשית לרוב לפני הכניסה לבית אבל ניתנת לביצוע ולאימות גם לאחר המגורים. כך למשל בעת גילוי נזילות עקב גשמים. הדו"ח יכלול גם סעיף אומדן לתיקון הנזקים.

    דו"ח משמעותי

    הדו"ח יכול לחסוך כסף רב וטרדות מיותרים. תיקון ליקויים חמורים עולה כסף רב, ובנוסף, יכול להוות טרדה בעת המגורים. הדו"ח מהווה אסמכתא מקצועית ולקבלנים יש קושי להתמודד מולו. במקרים רבים יעדיפו לתקן את הנזקים ולהימנע מעימותים היכולים להגיע עד כדי תביעה בבית משפט. הוא גם ימנע פגיעה בשמם הטוב. במידה ותוגש תביעה לבית משפט יוכל עורך הדו"ח להגן עליו. צריך לציין, כי גם היעדר ליקויים מקנים שקט נפשי לרוכשי הדירות.

    שירות מחברה בעלת תשתית מעולה

    דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הגשת דו"ח מפורט, עמידה בלוח זמנים, הגנה עליו בבוררויות ובבית משפט, מחירים נוחים, ליווי ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות ועיסוק בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת נוספים.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      מאמרים נוספים

      בקר איכות בבניה

      בקרת איכות בניה בקרת איכות בניה נדרשת עבור רוכשי דירה חדשה. היא נעשית על ידי מומחים לנושא בעלי...

      קרא עוד
      פרוטוקול מסירה

      פרוטוקול מסירה הינו מסמך אותו מכינים בעת סיור הנערך בין נציג הקבלן הבונה לרוכש הנכס. מטרתו היא...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן