לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בקר איכות בבניה

    בקרת איכות בניה

    בקרת איכות בניה נדרשת עבור רוכשי דירה חדשה. היא נעשית על ידי מומחים לנושא בעלי תעודת הסמכה רשמית. היא עשויה לחסוך כסף רב וטרדה מיותרת. לאחר הבדיקה ייכתב דו"ח מפורט המתאר את הליקויים הקיימים. דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה העוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

    בקרת איכות בניה – לליקויים גלויים ונסתרים

    בקרת איכות בניה נעשית לצורך ליקויי בניה אותם ניתן לראות בעיניים אבל גם אחרים נסתרים. מדובר על מערכות אינסטלציה וביוב, נזילות, איטום, ריצוף, סדקים, עבודות טיח ונגרות, חשמל, דלתות, אלומיניום ועוד. במהלך הבדיקות עושים שימוש גם במכשור מיוחד, למשל, מצלמות אינפרה אדום לגילוי נזילות. במידת הצורך והאפשר תצורפנה תמונות. בדיקות אחרות נועדו לאימות גודל שטח בפועל לעומת הרשום בתוכניות. כך לוודא כי לא נבנה שטח קטן ממה שהובטח. הבקרה נדרשת לפני הכניסה למגורים אבל ניתן להזמין בדק בית גם לאחר מכן. כל דו"ח כולל אומדן לנזקים בפועל ועלות תיקונם. נתונים אלו חשובים בעת משא ומתן מול הקבלן הבונה. הדו"ח יוגש ללקוח אשר יעשה בו שימוש על פי צרכיו.

    דו"ח חשוב

    הדו"ח הינו חשוב, שכן, הוא מספק תמונת מצב נכונה ואמיתית. במיוחד כאשר הליקויים הם חמורים. כך המקבל אותו יוכל לחסוך כסף רב וטרדות מיותרים. הדו"ח נכתב על ידי בודק מקצועי ויש קושי לערער עליו או להתווכח עם ממצאיו. לכן, ניתן לתבוע קבלנים לתיקון נזקים או לפיצוי כספי. צריך עוד לציין כי העורך אותו יכול להגן עליו בעת משא ומתן, בוררויות, בבתי משפט ועוד.

    שירות מחברה איכותית

    דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הגשת דו"ח מנומק בליווי צילומים, עמידה בלוח זמנים, הגנה עליו בבוררויות ובבית משפט, מחירים נוחים, ליווי ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתמחות ועיסוק בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם ואת כישוריהם ויכולותיהם המוכחות לטובת נוספים.

     

     

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      מאמרים נוספים

      חברת פיקוח בניה

      חברת פיקוח בניה מבצעת בדק בית לבתים שבנייתם הסתיימה. הוא חשוב לגילוי ליקויים לפני הכניסה למגורים. ממצאי...

      קרא עוד
      פרוטוקול מסירה

      פרוטוקול מסירה הינו מסמך אותו מכינים בעת סיור הנערך בין נציג הקבלן הבונה לרוכש הנכס. מטרתו היא...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן