לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    ביקורת ליקויי בניה

    ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה

    אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן תיעודם הנכון חייב להיות קביל ותואם את הנחיות התקנים הרלוונטיים אשר בהן מוגדר בבירור כיצד יש לבצע את בדיקת הליקויים ובאיזה ציוד נכון להשתמש לשם כך.. 

    חברות בדק בית רבות אינם מודעים לכך ולפיכך למרות שרשימת הליקויים בדוח נכונה הרי שהדוח נפסל בסופו של דבר כי בודק הליקויים לא ביצע את ההנחיות שבתקנים השונים באשר לאופן בדיקתם של הליקויים ולהקפדה על ציוד נכון.

    כך קורה רבות שהליקויים ואופן תיעודם בדוח אינו תואם את הנחיות התקנים ובסופו של דבר הדוחו נפסל!! תשומת לב הרוכש כי הליקויים שבדו"ח מגובים בתמונות בהן מתועד אופן בדיקתם וכן הציוד שבו משתמש הבודק בבדיקת הליקויים. בודק אשר עבר הסמכה ממשלתית רשמית יבטיח כי בעיה זו לא תיווצר.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      ביקורת מבנים ליקויי בנייה

      על מנת לאתר מפגעים, תקלות או פגמים במבנה נעשית ביקורת ליקויי בניה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחומי הבניה. שירות זה הוא נדרש ומבוקש לפני מעבר דירה, גם כאשר מדובר בדירה חדשה מקבלן. ביקורת הליקויים נעשית על מנת לוודא שאכן הדירה עומדת בסטנדרטים גבוהים ולא הייתה התפשרות מצד הקבלן בשום נושא או עניין. לשם ביצוע ביקורת כזו, חשוב לפנות למומחים שיש להם ניסיון, כישורים וידע מתאימים וכן, יודעים באילו כלים להשתמש ומהם הנהלים החשובים על פיהם יש לעבוד.

      מה כוללת ביקורת ליקויי בניה?

      אדם שאינו בקיא בתחומי הבנייה, אין ביכולתו להעריך או לדעת מה מצב הדירה מבחינות שונות ומעמיקות, כמו מצב הריצוף, חיפויי הקרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן ועוד. כאשר מזמינים שירות מקצועי של ביקורת ליקויי בניה אלו הם בדיוק הדברים שייבדקו לעומק על ידי מומחים שמכירים את התחום, בקיאים בו ומנוסים בו. יש להם את הדרכים ואת שיטות העבודה הנכונות והמתאימות ביותר לאיתור תקלות, פגמים וליקויים כדי להציג בפני הלקוח, לרבות המלצה איך יהיה לו הכי כדאי לפעול.

      איתור ליקוי בנייה על ידי מהנדס

      חשוב מאוד לפנות אל בעל מקצוע בעל רקע הנדסי בתחום הבניין, בעל ניסיון רב ככל האפשר בתחומי הבניה, לרבות במתן שירותי ביקורת ליקויי בניה. פניה למומחה מנוסה תבטיח שהוא יידע בדיוק מה לעשות וימצא את הדרכים להציע שירות מעולה בכל מבנה או דירה שהוא יגיע אליהם. הוא יהיה בעל הידע וכמובן האביזרים וכלי העבודה או המכשור המתאימים לבחינת כלל עבודות הבניה בבית ולא יהיה שום דבר שיישאר נסתר מעיני המומחה ומעיני הלקוח.

      הנדסאי הבניין דורון סטרוד, בעל הכשרה ממשלתית ייחודית, מציע שירותי בדק בית מקצועיים ומתקדמים שבעזרתם תוכלו לדעת בדיוק מה המצב של הדירה שאתם מתעניינים בה.

      מאמרים נוספים

      חברת פיקוח בניה

      חברת פיקוח בניה מבצעת בדק בית לבתים שבנייתם הסתיימה. הוא חשוב לגילוי ליקויים לפני הכניסה למגורים. ממצאי...

      קרא עוד
      תקופת בדק

      תקופת בדק הינה תקופה אשר במהלכה חייב הקבלן לתקן ליקויים שהתגלו בנכס. תקופת  הבדק משתנה בין חלקים...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן