לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בדיקת דירה יד שניה שעדיין נמצאת באחריות קבלן

    דירות חדשות לא חייבות להירכש ישירות מהקבלן. ישנם אנשים שרוכשים דירות בפרויקטים חדשים למטרות השקעה ומוכרים אותן לרוכשים המעוניינים להשתמש בהן למגורים. נמצאים במצב הזה בדיוק? כדאי שתמשיכו לקרוא. הנה כמה דברים שחשוב לדעת לפני שנכנסים לדירה.

    באם רכשתם דירה חדשה, אתם עדיין נמצאים בתקופת הבדק. 

    מהי תקופת הבדק?

    ברכישת דירה חדשה (בין אם מהקבלן או מגורם אחר) ישנה תקופה הנקראת "תקופת הבדק", במהלכה הקבלן מחויב לתקן ליקויי בניה, וזאת מבלי שחובת ההוכחה תהיה עליכם. בדרך כלל תקופת הבדק מוגדרת במהלך השנה הראשונה מקבלת הדירה, אך אורך התקופה היא כתלות במהות הליקויים עצמם – לכל ליקוי תקופת הבדק המצוינת עבורו בחוק המכר. לאחר סיום תקופת הבדק, מתחילה תקופת האחריות, במסגרתה הלקוח חייב לספק הוכחות שהליקויים נגרמו בשל עבודה לקויה של הקבלן ו\או בשימוש בחומרי בניה בלתי ראויים.

     מה אם תקופת הבדק כבר נגמרה בעת רכישת הדירה?

    עריכת בדק בית כבר בשנה הראשונה לקבלת הדירה היא הכרחית ומומלצת. עם זאת, גם אם רכשתם את הדירה בעת תקופת האחריות, המצב עדיין לא אבוד. בודק מקצועי שעובד לפי הנהלים ידע לבצע בדיקה מעמיקה ויסודית, תוך שימוש בכלים הנכונים ועמידה בתקנים, כך שכאשר תגישו את דו"ח הליקויים לקבלן, גם אם ינסה להתנער מאחריות, הבדיקה תראה מסקנה אחרת ותהיה קבילה במידת הצורך בבית המשפט.

    במידה והקבלן מתנגד לקחת את האחריות המתבקשת ומחליט להעביר את הנושא הלאה לבית המשפט, חשוב שבודק הבית שאתם שוכרים יהיה מהימן, בעל קרדיט, ותק ומומחיות מתאימה על מנת שיוכל לייצג את הטענות שלכם כראוי אל מול הגורמים המשפטיים והקבלן.

    דורון סטרוד בדק מבנים נוסדה על ידי דורון סטרוד, בעל ניסיון של 34 שנים בתחומי הבניה בתור הנדסאי בניין, מנהל עבודה, מנהל פרויקטים קבלן ויזם. לדורון הסמכה ממשלתית ייחודית בענף בדק הבית, הניתנת רק למומחים בעלי רקע הנדסי וביצועי ובעלי ותק מתועד, וזאת לאחר הכשרה ממשלתית ארוכה ומבחני הסמכה מטעם משרד העבודה.

    פנייה אל דורון תבטיח לא רק עבודה יסודית, אלא גם אדם אמין, אחראי ויציב שניתן לסמוך עליו שיבצע את העבודה בצורה תקינה ויעילה, בין אם הדירה שלכם נמצאת בתקופת הבדק, או בתקופת האחריות.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      מאמרים נוספים

      חברת פיקוח בניה

      חברת פיקוח בניה מבצעת בדק בית לבתים שבנייתם הסתיימה. הוא חשוב לגילוי ליקויים לפני הכניסה למגורים. ממצאי...

      קרא עוד
      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן