לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בדיקת דירה יד שניה שאינה באחריות הקבלן

    רכישת דירה היא אחת ההשקעות הגדולות והחשובות ביותר בחיינו, לכן, חשוב לגשת אליה בזהירות ועם כל הידע הדרוש.

    ישנן המון סיבות לרכוש דירה יד שנייה – המחיר הנוח והזול יותר, הידיעה שכבר גרו בדירה אנשים לפני כן, מיקום מסוים שבו אי אפשר להשיג דירות חדשות, הקסם והאסתטיקה של בתים ישנים יותר ועוד. אך כאשר מתעסקים עם דירה שאיננה מקבלן, חשוב לוודא שכל הפינות סגורות לפני שחותמים על חוזה.

    בעודנו מגיעים לרכוש דירה חדשה, בין אם מהקבלן עצמו או מגורם שרכש אותה עבור השקעה, היא עדיין נמצאת בתקופת הבדק או בתקופת האחריות, במסגרתן נוכל להלין על ליקויים מסוימים ולבקש מהקבלן לתקן אותם. אולם, כאשר רוכשים דירה ותיקה שכבר עומדת על תילה מספר שנים והתחלפו בה מספר דיירים, היא אינה באחריות קבלן יותר והאחריות לתקן את הליקויים חלה עלינו ועלינו בלבד.

    מסיבה זו, עריכת בדק בית על ידי בודק מוסמך, מקצועי ואמין שיוכל לאתר את כל הליקויים הקיימים וגם את אלו הפוטנציאלים, היא חשובה לביצוע, עוד לפני שחותמים על חוזה.

    הבודק יערוך סקירה יסודית של הדירה על כל מרכיביה הגלויים ושאינם גלויים. הבודק חייב לבצע את הבדיקה על פי הנחיות התקנים הרלוונטיים לאותם ליקויים ובציוד הספציפי המוגדר בתקנים אילו וזאת על מנת להבטיח כי הדירה תעמוד בכל דרישות התקנים הרשמיים המחייבים. במהלך הבדיקה, נערך דוח ליקויים המפרט את הליקויים השונים, התקנים הרלוונטיים לליקויים ואופן תיקון הליקויים הנדרש. במידת הצורך גם נערך תמחור מפורט לעלות ביצוע התיקונים. הרוכש אז יוכל להפחית את עלות התיקונים ממחיר הרכישה ולהבטיח כי הדירה תובא למצב תקני לחלוטין ותשמור על ערכה גם להמשך.

    כאשר אתם מגיעים אל מעמד חתימת החוזה עם דו"ח הליקויים המפורט, תוכלו להתמקח עם בעל הדירה לגבי מחיר הרכישה. בעל הדירה יוכל אז להפחית את מחיר התיקונים ממחיר הרכישה.

    דורון סטרוד הוא מומחה בתחומי הבניה השונים מזה כ-34 שנה, דורון הוא בעל הכשרה הנדסית כהנדסאי בנין ובעברו שימש כמנהל עבודה מוסמך, מנהל פרויקטים, יזם וקבלן. כיום, הוא מנהל את חברת דורון סטרוד בדק מבנים כדי לעזור לכם לקבל דירה תקינה וראויה למחיה מבלי שיסתירו מכם ליקויים. דורון מחזיק בהסמכה ממשלתית בענף בדק הבית, הניתנת רק למומחים בעלי רקע הנדסי וביצועי ובעלי ותק מתועד, לאחר הכשרה ממשלתית ומבחני הסמכה ממשלתיים.  .

    נמאס לכם מפגמים נסתרים ומהפתעות לא נעימות בחיפוש אחר דירת החלומות שלכם? צרו קשר עוד היום.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      מאמרים נוספים

      חברת פיקוח בניה

      חברת פיקוח בניה מבצעת בדק בית לבתים שבנייתם הסתיימה. הוא חשוב לגילוי ליקויים לפני הכניסה למגורים. ממצאי...

      קרא עוד
      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן