לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    חוות דעת בדק בית

    חוות דעת בדק בית ע"י מהנדס מומחה

    ההחלטה על מעבר לדירה חדשה או לבית חדש מלכתחילה אינה פשוטה וישנן פעולות רבות לבצע טרם הכניסה והמעבר עצמו. אחד השירותים שכדאי מאד להזמין ובכך, להפוך את הנחיתה לרכה יותר ואת הידע אודות המקום החדש לטוב ורחב יותר הוא שירות חוות דעת בדק בית. המשמעות של השירות הזה היא שאל הדירה או הבית החדשים מגיעים מומחים מעולם הנדסת הבניין. המומחים מבצעים בדיקות מעמיקות שמספקות ידע חשוב אודות המבנה. המומחים יכולים לספק המלצות בנוגע לליקויים הקיימים בנכס ולדרכים הטובות ביותר להתנהל בגינם.

    איך מוגשת חוות דעת בדק בית?

    חוות הדעת עצמה, כלומר, דו"ח הממצאים, הוא בעצם השלב האחרון בתהליך. לפני כן, יגיע המומחה מתחום הנדסת הבניין ויבחן לעומק מבחר של נושאים בדירה או בבית – הריצוף, חיפויי הקרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן ועוד. מי שעומד לעשות שימוש בדירה לא יוכל להגיע לממצאים האלה בעצמו ולכן חוות דעת בדק בית היא מסמך מקצועי לכל דבר ועניין, שלאחריו אפשר לקבל החלטות מושכלות בנוגע לדירה או לבית. רק מומחה מתחום הבניין יהיה בעל הכישורים, הידע והאמצעים לבצע את הבדיקות הללו.

    החשיבות של קבלת ייעוץ וחוות דעת מקצועיים

    כיוון שהלקוח הממוצע אינו מחזיק בידע המתאים על מנת לדעת מה טיב העבודות בניה ועמידתם בתקנים הרשמיים המחייבים, הוא אינו כשיר לבצע בדיקות ליקויים בעצמו. לכן, הזמנת מומחה עבור מתן חוות דעת בדק בית היא הכרחית וחשובה, כדי לוודא שהדירה אכן עומדת בסטנדרטי הבניה ואינה מהווה סיכון עכשווי לדרי הבית לשכנים, או פתח לליקויים עתידיים. למומחי בדק הבית את הידע, הניסיון, שיטות העבודה וכן, הכלים המתאימים והחוקיים לעבוד עימם על מנת לבצע את הבדק, והם יוכלו להנחות אתכם בנושא.

    חשוב לפנות לטובים ביותר בתחום – הנדסאי הבניין דורון סטרוד הוא בעל הכשרה ממשלתית ייחודית שמקבלים רק ותיקים ובקיאים בתחומי הבניה, והוא מציע שירותי בדק בית בצורה שתחשוף את כל המידע הדרוש לפני שמקבלים החלטה בנוגע לבית.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      שירותים נוספים

      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בדק בית במרכז

      בדיקת בדק בית במרכז מי שעומד לעבור דירה, קונה דירה חדשה מקבלן או שעוברת לידיו דירה יד שנייה,...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן