לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בדק בית דירה יד שניה

    דירה יד שניה היא דירה שעברה אליכם מבעלים אחרים שכבר גרו בה בעבר. לא תמיד הדיירים היוצאים יכולים לדעת מה המצב של הדירה, בוודאי לא לעומק או ברמה של התאמת הדירה לתקנים המחייבים הנדרשים. לכן, במידה ואתם נכנסים לגור בדירה מסוג זה, מומלץ לשקול בחיוב את האפשרות של הזמנת שירותי בדק בית דירה יד שניה. מומחה בדק בית יגיע אל הנכס ויבדוק בדיוק מה המצב של הדירה מכל הבחינות. לפי הממצאים שיעלו מהבדיקה, תוכלו לקבל החלטות בנוגע לכדאיות של המעבר לדירה, או להתנהלות לאור תקלות ופגמים שהתגלו.

    שירותי בדק בית דירה יד שניה

    מדובר בשירות מקצועי ברמה גבוהה שבמהלכו מתבצעות בדיקות במגוון תחומים של המבנה ועמידתם בכל כללי המקצוע. ובכלל זה- ריצוף, חיפויי קרמיקה, עבודות איטום וליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן, ועוד. בעזרת כישורים, יכולות וכמובן כלי עבודה ואביזרים מקצועיים, המומחה יכול לאתר תקלות או פגמים, לדווח עליהם ולאפשר למי שמתעניין בדירה להבין בדיוק מה המצב, האם המחיר המבוקש הולם את המצב, או שמא מדובר בתקלות בעייתיות. בדק בית דירה יד שניה הוא שירות מבוקש שהוא בגדר חוב, במסגרתו, בעל הדירה החדש יודע בדיוק מה עובר לידיו.

    בדק בית עבור דירה יד שנייה הוא חובה

    אין ספק שחשוב מאד לדעת כל מה שצריך ואפשר לדעת על הדירה, בעיקר אם היא דירה שאינה חדשה. בזכות שירותי בדק בית דירה יד שניה, אפשר לגלות תקלות וליקויים ואז אפשר להחליט אם מתמקחים על המחיר או שבכל זאת מחליטים לבצע את התיקונים הדרושים. לכל אדם יש את שיקול הדעת שלו בעניין וכל אדם יקבל את ההחלטה הכי נכונה ומתאימה לו. הנדסאי הבניין דורון סטרוד מציע שירותי בדק בית לדירות או בתים עם ניסיון רב בתחום, הסמכה ממשלתית, ידע נרחב וכל הכישורים הנדרשים כדי לאתר ממצאים.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      בדק בית לדירה ישנה

      בשנים האחרונות המודעות לכך שחשוב ומומלץ מאד להזמין שירותי בדק בית לדירה לפני שעוברים לגור בה הולכת וגוברת. מדובר בבדיקה הבוחנת תחומים שונים של הבנייה בבית ומבוצעת על ידי מומחה. בעזרת הידע והניסיון שלו, כמו גם עם כלי עבודה מורשים על פי התקנים ונהלים מסודרים, המומחה מאתר תקלות או פגמים שקיימים בדירה ומגיש למזמין השירות דו"ח מפורט בנוגע למה שהתגלה. כעת יהיה עליו לקבל החלטה – האם מדובר בנושאים זניחים שלא דורשים טיפול או שמא נדרשים תיקונים דחופים.

      בדיקת דירה יד שניה

      מי שלא מכיר נושאים שקשורים למקצוע הבניין לא יכול לדעת האם המערכות והתשתיות פועלות כמו שצריך או שמא יש בהם פגמים מהותיים. שירותי בדק בית לדירה עושים בדיוק את זה – בוחנים לעומק את כלל עבודות הבניה ובכלל זה– ריצוף, חיפויי קרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, מידות הדירה ביחס למתוכנן, ועוד. מתחת לרצפה, לאורך הקירות, והיכן שממוקמים צינורות של מים או ביוב. מי שלא עוסק באופן מקצועי בתחומים אלה לא יכול לדעת או לבצע בדיקות ברמה גבוהה ולכן חשוב להזמין שירותים מקצועיים, לעיין בדו"ח הסופי של הממצאים וכך לקבל החלטה מושכלת באשר להמשך – מעבר דירה או מיקוח עם בעליה.

      לא עוברים דירה לפני בדק בית

      אינספור תרחישים יכולים לקרות לאחר שמזמינים שירותים מקצועיים של בדק בית לדירה – יתכן ולא יתגלו ממצאים בכלל, יכול להיות שיהיו פגמים שלא מצריכים התייחסות מיוחדת ואפשר לחיות איתם ובהחלט גם יכולים להתגלות ממצאים חריגים ובעייתיים שיגרמו למי שהזמין את השירות לחשוב שוב האם הוא מעוניין לעבור לגור בדירה הזאת. המומחה שיבצע את הבדיקות ימליץ על דרך ההתנהלות שלדעתו היא הכדאית והנכונה וכך אפשר יהיה לקבל החלטה מושכלת.

      הנדסאי הבניין הוותיק והמנוסה דורון סטרוד מציע שירותי בדק בית עם ניסיון רב שנים, ידע מקצועי מעולה והתאמה אישית של השירותים לכל דירה ולכל לקוח.

      שירותים נוספים

      בדק בית במרכז

      בדיקת בדק בית במרכז מי שעומד לעבור דירה, קונה דירה חדשה מקבלן או שעוברת לידיו דירה יד שנייה,...

      קרא עוד
      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן