לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בדק בית במרכז

    בדיקת בדק בית במרכז

    מי שעומד לעבור דירה, קונה דירה חדשה מקבלן או שעוברת לידיו דירה יד שנייה, רוצה לדעת שהדירה במצב טוב מאד מכל הבחינות ושאין בה שום בעיות שעלולות להשפיע לרעה על המגורים או השימוש בה. ממראית עין, על פני השטח אי אפשר לדעת האם יש תקלות או פגמים כלשהם. מי שאינו איש מקצוע לא יידע האם הדירה נבנתה על פי התקנים הרשמיים המחייבים והאם איכות העבודות הינה בהתאם לסטנדרטים הנדרשים. בדק בית במרכז ואיתור ליקויי בניה הם בדיוק השירותים שיכולים לאתר תקלות או פגמים כאלה ולהתריע מפניהם כדי שמי שהדירה או הבית עומדים לעבור לבעלותו יחליט איך להמשיך.

    מה כוללים שירותי בדק בית במרכז?

    שירותי בדק בית במרכז, או בכל אזור אחר בארץ, מתבצעים במספר תחומים: ריצוף, חיפויי קרמיקה, עבודות איטום וליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן ועוד. הבודק מוודא שכל המערכות עובדות וכמו גם שהדירה תקינה וראויה. שלב בדק הבית הוא שלב חשוב ועדיף לבצע אותו טרם מתגוררים בדירה, שכן, מסיבות שונות, עדיף שלא לגלות תקלות משמעותיות רק אחרי שעוברים לגור בנכס. ברגע שמאפשרים לבודק לבצע בדיקה נאותה של הדירה – אפשר לוודא שלא נדרש שום תיקון דחוף ושאפשר להתחיל לעשות שימוש בדירה.

    מי צריך שירותי בדיקת מבנים?

    כיום, שירותי בדק בית במרכז, כמו גם בכל הארץ, נחשבים לפופולריים ומוכרים. הם ניתנים עבור כל סוגי המבנים – דירות, בתים פרטיים ואפילו משרדים ומבנים שאמורים לשמש לעסקים ומסחר. בצורה כזו, ניתן לדעת מה מצב הנכס לפני שמקבלים את ההחלטה הסופית, והאדם שהנכס עובר לידיו לא צריך להתמודד עם תיקון נזקים וליקויים חמורים בעת כניסתו. במידה ומתגלים ממצאים בעייתיים אפשר לדון למשל, במיקוח על המחיר, להחליט איזה צד יישא בעלות של התיקונים או לקבל כל החלטה מוסכמת אחרת.

    דורון סטרוד הוא הנדסאי בניין, מנהל פרויקטים, יזם וקבלן מעל 30 שנה. דורון הוא בעל הסמכה ממשלתית ייחודית, והוא מציע שירותי בדק בית ברמה גבוהה ובצורה מקצועית כדי להבטיח שהבית שלכם ראוי למגורים ואין בו תקלות.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      חברת פיקוח בניה חברת פיקוח בניה חברת פיקוח בניה

      מהנדס בדק בית במרכז

      בעת רכישת נכס חדש, בין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן, דירה יד שנייה, משרד לעסק או כל סוג אחר של מבנה, חשוב לוודא כי מצב הנכס הוא תקין ואין בו ליקויים. שירותי בדק בית הם שירותים שחייבים להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומומחים בתחומם. לא כל אחד יכול לבדוק לעומק האם כלל עבודות הבניה תקינים ועומדים בדרישות המקצועיות ובתקנים הרשמיים המחייבים. לשם כך נדרש רישיון מתאים וכלי עבודה מקצועיים שיש רק למי שעוסק בתחום זה בצורה קבועה. באמצעות שכירת שירותיו של מומחה כמו הנדסאי או מהנדס בדק בית במרכז, או בכל אזור אחר בארץ, יתבצע על הצד הטוב ביותר. על פי הממצאים שיגלה המומחה, בעלי הנכס החדשים יוכלו לקבל החלטות באשר להתנהלות נכונה על פי שיקול דעתם.

      מהנדס בודק מומחה לבדק בית

      לא כל חברת בדק בית יכולה להיות בעלת כל הידע האפשרי, או הניסיון שיש להנדסאי ומהנדסי בניין שכבר היו מעורבים במגוון פרויקטים של בניה מכל הסוגים. לכן, כאשר נעזרים בשירותיו של הנדסאי או מהנדס בדק בית במרכז, או בכל חלק אחר בארץ, ייעשה בצורה מקצועית ומעמיקה. כל אחד שמקבל לידיו נכס ירצה לדעת בצורה ודאית ומקצועית שכל מערכות הבניה הן תקינות ואין צורך לבצע תיקונים משמעותיים כדי לדעת שהדירה או הבית הם ראויים לשהייה ממושכת או מגורים. מומחה בעל ותק וידע מקצועי נרחב ידע מהן שיטות העבודה והטכניקות המתאימות והנחוצות על מנת לבצע את בדק הבית על הצד הטוב ביותר, וגם, בצורה שתהיה קבילה מבחינה משפטית.

      החשיבות של בדק בית

      מי שלא בקיא ברזי הבנייה לא יוכל לדעת ולאבחן את טיב עבודות הבניה, והאם הן עומדות בכל הדרישות המקצועיות והתקנים הרשמיים המחייבים בענף הבניה. מומחה בדק בית שיגיע אל הדירה יוכל לאתר תקלות או פגמים וגם יוכל להמליץ על דרך הפעולה הנכונה. יש תקלות שיצריכו טיפול או תיקון מיידי ללא עיכובים ויש כאלו שאפשר יהיה להמשיך לחיות איתן בלי שייגרם נזק או חוסר נוחות. הנדסאי הבניין דורון סטרוד בעל ניסיון ארוך שנים של מעל ל-30 שנה בתחומי הבניה. דורון הוא בעל הכשרה ממשלתית מיוחדת והוא מציע שירותי בדק בית מקצועיים.

      שירותים נוספים

      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן