לקבלת הצעת מחיר

השאירו את הפרטים:

    בדק בית לדירה חדשה

    קניתם דירה חדשה? מזל טוב! אך לפני הכל, חשוב שתדעו – לפני המעבר, ישנו שלב מכריע שהוא עריכת בדק בית יסודי, על מנת שתוכלו להתחיל את הפרק החדש שלכם בביטחון.

    ההמלצה היא לערוך את בדק הבית לפני כניסתכם לנכס, או ככל המאוחר, לפני סיום תקופת הבדק (לרוב, השנה הראשונה מקבלת הדירה). עריכת בדק הבית בעת תקופת הבדק היא עדיפה כיוון שבמהלכה, הקבלן מחויב לבצע את התיקונים. לעומת זאת, עם סיום תקופת הבדק נכנסת לתוקפה תקופת האחריות שבה הקבלן יכול לטעון טענות כאילו ואחרות ולהטיל את האחריות לקיומם של הליקויים באחזקה לקויה של הנכס מצד הרוכש. מצב זה מסבך מאוד את יכולתו של הרוכש לקבל את ביצועם של תיקון הליקויים מצד הקבלן\מוכר הנכס.

    כאשר מזמינים בודק לבדיקת דירה חדשה מקבלן, אחריותו העיקרית היא להגן על האינטרסים של הלקוח על ידי הערכה יסודית של איכות הבנייה, וכן עמידתה של הדירה בתקני הבניה המחייבים כל קבלן. הבודק עורך בדיקה מקיפה על מנת להעריך את מצב הדירה לפני שהלקוח נכנס לדירה ובוחן היבטים שונים כדי לזהות ליקויי בניה בהסתמך על תקני בניה מחייבים.

    לאורך תהליך הבדיקה, הבודק מתעד את ממצאיו, רושם הערות ומצלם כל ליקוי שנתקל בו. לאחר מכן, נערך דו"ח בדיקה מפורט המספק סקירה ברורה ומקיפה של מצב הדירה. דו"ח זה משמש משאב רב ערך עבור הלקוח, אותו יוכל להציג לקבלן על מנת לקבל את התיקונים הנדרשים.

    על ידי שכירת שירותיו של הבודק, הלקוח זוכה להערכה בלתי משוחדת ומומחית לגבי הדירה, כאשר מטרתו היא להגן על ההשקעה של הלקוח ולהבטיח שיש לו הבנה ברורה של מצב הדירה. הבדיקה מסייעת ללקוח לקבל החלטות מושכלות לגבי הנכס, ולנהל משא ומתן עם הקבלן לגבי תיקון הליקויים על מנת להבטיח שהדירה תעמוד בציפיותיו מבחינת בטיחות ואיכות.

    דורון סטרוד בדק מבנים היא חברת בדק בית במרכז בהנהלת דורון סטרוד, אשר לו רקע ועבר רחב היקף בתחומי הבנייה. בעקבות הותק והניסיון הביצועי וההנדסי המוכח של דורון, ולאחר לימודים מקיפים, ועדות נוקשות ומבחנים מאתגרים, דורון קיבל הסמכה ממשלתית רשמית בענף בדק הבית וכיום הוא מהבודדים בענף בעלי הסמכה זו.

    דורון מאפשר תקשורת פתוחה ויעילה עם הלקוחות לכל אורך תהליך הבדיקה. הוא זמין לענות על כל שאלה, לספק הבהרות או להסביר פרטים טכניים הקשורים לממצאי הבדיקה.

    לקבלת הצעת מחיר
    השאירו את הפרטים:

      מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר מפת אתר

      שירות מחברה בעלת מוניטין

      דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, הגשת דוח מפורט, הסברים על תוכנו, עמידה בלוח זמנים, מחירים ותנאים נוחים, ליווי ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות ועיסוק בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

       

      בדיקת דירה חדשה מקבלן – מגובה בדו"ח

      בדיקת דירה חדשה מקבלן מסתיימת עם דו"ח הנמסר לבעל הנכס הרוכש. הוא מקיף וכולל את ממצאי הבדיקה, סעיף אומדן עלות הנזקים ותיקונם, פרטים על הוראות החוק בנושא ועוד. הנושאים הנבדקים מקיפים וכוללים חישוב מידות החדרים והחללים הפנימיים בפועל לעומת התוכניות הקיימות. זאת למקרה בו השטח הבנוי קטן במידותיו לעומת התוכניות. בדיקות מקיפות אחרות כוללות את מערכות האינסטלציה, הביוב והחשמל, איתור נזילות, איטום, ריצוף, סדקים, עבודות טיח ונגרות, חשמל, דלתות, אלומיניום ועוד. לדו"ח יצורפו גם תמונות של ליקויים אותם ניתן לראות. תשומת לב מיוחדת תוקדש לליקויים נסתרים הסמויים מהעין. בדיקה כזאת יכולה להיעשות גם לאחר שגרים בבית ונחשפים לליקויים שונים.

      חשיבות הדו"ח

      הדו"ח מתאר תמונת מצב ובכך חשיבותו. קבלת דירה תקינה תורמת לשקט הנפשי. אם קיימים ליקויים אז ניתן לדרוש תיקונם מהקבלן או קבלת פיצוי כספי. הוא מהווה מסמך אמין הקביל גם בבית משפט. משום כך יימנעו קבלנים רבים מלערער עליו ויסכימו להגיע להסדר מוסכם. הם לא ירצו להגיע לבית משפט בשל החשש להפסד בו, לפגיעה בשמם הטוב ולאובדן כסף, זמן וכדומה. מכין הדו"ח יכול להגן עליו בעת משא ומתן, בוררויות, וכמובן, בעת קיום דיונים בבית המשפט. הליווי ייעשה ככל הנדרש וגם זמן רב לאחר הגשת הדו"ח.

      בדיקת דירה חדשה מקבלן

      בדיקת דירה חדשה מקבלן נועדה לבדיקת מצבה הכללי, התשתיות שלה ומתקניה. מטרתה היא למציאת ליקויים בה. היא נעשית על ידי מומחה לנושא בעל הסמכה רשמית לעיסוקו. במהלכה אף משתמשים בכלים ואמצעי עזר שונים. דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה העוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

      שירות ממומחה בעל מוניטין

      דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה המתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, הגשת דוח מפורט כולל סעיף אומדן עלות הנזקים, הגנה עליו כולל בבית משפט, מחירים נוחים, ליווי ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מהתמחות ועיסוק בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך שנים וישמחו לשרת נוספים.

       

      בדק בית דירה מקבלן – מקצועי ומפורט

      בדק בית דירה מקבלן נעשה בתהליך מסודר הכולל בדיקת ליקויים שונים. היא נעשית בעזרת מכשור מקצועי ואיכותי. הרצון הוא לגלות ליקויים אותם רואים בעיניים אבל גם נסתרים. הבדיקה מתחילה עם בדיקת נתונים טכניים לגבי מידות המבנה בפועל לעומת התוכניות הקיימות. כך אם השטח הבנוי קטן במידותיו לעומת התוכניות. בדיקות מקיפות אחרות כוללות מערכות אינסטלציה וביוב, נזילות, איטום, ריצוף, סדקים, עבודות טיח ונגרות, חשמל, דלתות, אלומיניום ועוד. לצד דו"ח כתוב יצורפו גם תמונות של ליקויים אותם ניתן לראות. זימון לבדיקה כזאת יכול לקרות גם לאחר שגרים בבית. במקרים רבים, למשל, מתחילות לצוץ נזילות חיצוניות כאשר הגשם הראשון החזק מגיע.

      דו"ח בעל חשיבות

      הדו"ח יכול להעיד על ליקויים משמעותיים מאחר והוא מתאר תמונת מצב. הוא ערוך על ידי איש מקצוע מוסמך רשמית ולכן הוא אמין ביותר. קבלנים מוכרי דירות חדשות יימנעו, לרוב, להתווכח עם הנתונים ויהיו מוכנים להתפשר בעת המשא ומתן. במקרים רבים גם לא יהיה צורך בהגשת תביעות לבית משפט. כך ייחסך כסף, זמן וטרדות מיותרים. במידה ותוגש תביעה לבית משפט או בעת בוררויות, יוכל עורך הדו"ח להגן עליו במתן עדות. צריך עוד לציין כי גם היעדר ליקויים מקנים שקט נפשי לרוכשי הדירות.

      בדק בית דירה מקבלן

      בדק בית דירה מקבלן הינו הליך חשוב שנועד לגילוי ליקויי בנייה. במידה ויתגלו כאלו אז הם יפורטו בדו"ח מיוחד המוגש מטעם המומחה. ניתן להשתמש בו לצורך מו"מ מול הקבלן הבונה. הוא אף יהיה קביל בבית משפט – אם הדבר יידרש. דורון סטרוד בדק מבנים היא חברה העוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

      בדק בית לדירה חדשה מקבלן

      אנשים רבים חושבים שאם הם עומדים לעבור לגור בדירה שזה עתה הסתיימה הבנייה שלה הרי שאין הכרח לבדוק אותה וכנראה שהיא בנויה ומוכנה לשימוש בסטנדרטים גבוהים וגימור לא פחות ממעולה. אפשר לומר שכיום כבר ידוע שאין זה מומלץ ועדיין כדאי להזמין שירותי בדק בית לדירה חדשה מקבלן כדי לוודא שאין שום פגמים, בין אם הם קרו בתום לב ובין אם בכוונת זדון כדי לזרז את סיום הבנייה ולהקדים את תהליך האכלוס של הדירות. המשמעות של בדק בית היא שאנשי מקצוע מתחומי הבניין יגיעו ויבדקו לעומק את הדירה והתשתיות.

      מה יכול להתגלות במהלך בדק בית לדירה חדשה מקבלן?

      בדק הבית הוא שירות המבוצע על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום בדק הבית ואיתור ליקויי בניה, בעל רקע הנדסי. שירותי בדק הבית כוללים את כל מה שקשור לבדיקת כלל העבודות בנכס ועמידתם בדרישות מקצועיים מקובלים ולתקני בניה מחייבים ורשמיים. כאשר מבצעים בדק בית לדירה חדשה מקבלן, מומלץ ואף רצוי לבצע את בדק הבית במהלך תקופת הבדק, כך שבמקרה ומצאתם ליקויים בדירה, הקבלן יהיה חייב לתקן אותם ללא עכבות, שאלות או ספקות. יתכן ומדובר בתקלה זניחה שלא מצריכה התייחסות ולא תהיה לה השפעה על המגורים בדירה אך יכול להיות שיתגלה פגם משמעותי שיצריך התדיינות מחודשת מול הקבלן בנוגע לכך שזהו פגם שלא צריך להופיע בדירה חדשה שזה עתה נבנתה.

      בדיקת דירה חדשה מקבלן

      יש מקרים שבהם שירותי בדק בית לדירה חדשה מקבלן יגלו ממצאים מדאיגים ויש מקרים שבהם לא יתגלו שום ממצאים בכלל. כך או כך, מי שמזמין את השירותים יוכל להיות בעל שקט נפשי ולדעת שהוא יכול לגור בדירה בלב שלם, או לקבל כל החלטה אחרת בנוגע לממצאים שהתגלו במהלך הבדיקות המעמיקות והמקצועיות. ברגע שכל המידע נמצא ומונח מול העיניים, קל יותר לקבל החלטות מושכלות בנוגע להמשך ההתנהלות.

      מחפשים שירותי בדק בית לדירה מקבלן? פנו אל הנדסאי הבניין הותיק, דורון סטרוד, בעל רקע הנדסי מקיף ורב שנים, אשר מציע שירותי בדק בית ברמה גבוהה ומקצועית.

      בדק בית לדירה חדשה ע"י מהנדס מומחה

      אנשים רבים חושבים שדירה חדשה שזה עתה הסתיים תהליך הבנייה שלה תהיה מושלמת לחלוטין ולא יהיו בה שום פגמים או תקלות. בפועל, המציאות הוכיחה לא מעט פעמים שאין זה בהכרח נכון. ראשית, הקבלן הוא בן אדם ומכך הוא עלול לעשות טעויות או לא לשים לב לתקלה שקרתה. שנית, בהחלט גם ייתכנו מקרים שבהם הקבלן ירצה לזרז את סיום הבנייה ולכן יעגל פינות. מכאן ששירות בדק בית לדירה חדשה יהיה נכון, דרוש ומומלץ ולא כדאי לוותר עליו. בדרך זו אפשר לאתר ליקויים קיימים ולהחליט מה לעשות איתם לפני שנכנסים לגור בדירה.

      חברת בדק בית לדירה חדשה

      מי שאין לו שום ידע בנושאי בנייה לא יכול להגיע לשום דירה או מבנה ולדעת או אפילו להעריך האם עבודות הבניה בכללותן הינם תקינות, ובכלל זה מצבם של: הריצוף, חיפויי קרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן ועוד. המומחה מספק ללקוח דו"ח עם ממצאים או ליקויים שאותרו. במידה ומדובר באדם שעומד להיכנס לגור בדירה – הוא יצטרך לקבל המלצות איך לפעול ואיך להתנהל בנוגע לתיקון או להבנה שאפשר גם להשאיר את המצב כך ולעבור לגור בשקט ובלב שלם.

      החשיבות של איתור תקלות או ליקויים בדירה

      גם בדירה חדשה לגמרי יכולים להיות ליקויים, בין אם הם קיימים בשל תום לב וחוסר שימת לב ובין אם הם קרו בכוונת זדון. חשוב מאד לדעת על הליקויים, על מנת שאפשר יהיה לקבל החלטה כיצד לנהוג בהתאם לליקויים שמתגלים. לכל אדם יהיה את מערך השיקולים שלו ולכן חשוב שהוא יקבל חוות דעת מאנשי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בו. בדק בית לדירה חדשה הוא שירות שנחשב לחובה ולא כדאי לוותר עליו.

      דורון סטרוד הוא הנדסאי בניין מנוסה וותיק בתחום, עם ידע עשיר ונרחב. הוא מציע שירותי בדק בית למבנים לפני שמתחילים לעשות בהם שימוש.

      בדק בית לפני מסירה

      לפני שהמפתח לבית או דירה נמסר לבעליו החדשים, יש מספר פעולות שצריך לבצע. בשנים האחרונות, עלתה המודעות לפעולה חשובה נוספת והיא הזמנת שירות של בדק בית לפני מסירה, שהמשמעות שלו היא שמגיע אל הבית איש מקצוע מומחה מעולם הבניין ומבצע בדיקות יסודיות ומעמיקות כדי לאתר תקלות, מפגעים או ליקויים שהתפספסו, בין אם בכוונה ובין אם ללא שימת לב. המומחה מגיע ומבצע את עבודתם בצורה אובייקטיבית וניטרלית על מנת לאפשר לבעלים החדשים של הבית להיכנס אליו בלב שלם ומתוך ידיעה שהוא ראוי למגורים ולא צריך לבצע שום פעולה טרם הכניסה.

      בדק בית לפני מסירת דירה חדשה

      אנשי המקצוע המומחים שיגיעו אל הבית, יבדקו בצורה יסודית ומעמיקה את כלל הפעולות שבוצעו בו על מנת לוודא שאפשר להיכנס לגור בבית ולא צריך לבצע תיקונים או שינויים כלשהם. במהלך הבדק יתבצעו בדיקות התאמת כלל עבודות הבניה לדרישות המקצועיות המקובלות ולתקני הבניה המחייבים כל קבלן. ביניהן עבודות הריצוף, חיפויי קרמיקה, עבודות איטום, ליקויי רטיבות, אלומיניום, מסגרות ממ"ד, אביזרי חשמל ותקשורת, אינסטלציה, טייח, צבע, פגמים כלליים, דלתות פנים, דלת כניסה, אביזרי אינסטלציה, מידות הדירה ביחס למתוכנן, ועוד. לאחר ביצוע בדק בית לפני מסירה, אפשר להיות בטוחים שאפשר לעבור לגור בבית ושאין תקלות שפתאום עלולות להופיע. במידה ואכן מתגלים ממצאים שעלולים להיות בעייתיים, אפשר לקבל ייעוץ והמלצה מאנשי המקצוע באשר לדרך הנכונה והכדאית ביותר לפעול בה.

      חשיבות הבחינה הניטרלית והאובייקטיבית של מצב הבית

      כל מי שעומד לעבור לגור בבית חדש רוצה לדעת שהבית במצב לא פחות ממעולה ושאין בו שום בעיה או פגם שצריך לדעת עליהם לפני שעוברים לגור. לפני המעבר יש עוד זמן לבצע תיקונים או שינויים, בעוד שלאחר המעבר קשה יותר לעשות את זה. בדק בית לפני מסירה הוא שירות שהפך לגדר חובה בשנים האחרונות, מהסיבה שאנשים רוצים להיכנס לגור בבית בשקט הנפשי המקסימלי ומתוך ידיעה שלא תהיה שום הפתעה בהמשך.

      מחפשים שירות בדק בית? פנו אל הנדסאי הבניין דורון סטרוד, עם ניסיון רב בתחום וידע עשיר.

      מאמרים נוספים

      פרוטוקול מסירה

      פרוטוקול מסירה הינו מסמך אותו מכינים בעת סיור הנערך בין נציג הקבלן הבונה לרוכש הנכס. מטרתו היא...

      קרא עוד
      תקופת בדק

      תקופת בדק הינה תקופה אשר במהלכה חייב הקבלן לתקן ליקויים שהתגלו בנכס. תקופת  הבדק משתנה בין חלקים...

      קרא עוד
      ביקורת ליקויי בניה

      ביצוע נכון וקביל משפטית לבדיקת ליקויי הבניה אופן ביצועם של איתור ליקויי הבניה והציוד בו משתמש הבודק וכן...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן